piątek, 17 maja 2013

O wszystkim i o niczym :D

Czeeeść !! :D

Cały dzień zastanawiałam się , o czym dzisiaj napisać...I doszłam do wniosku, że..dalej nie wiem :<

Angelika , namawia mnie , żebym napisała , o dniu w szkole , ale szkoła ? Chyba niee !! 

No dobraa, trochę...

Dzisiaj mieliśmy w szkole apel , więc trzeba było się ubrać na galowo :/ 
Apel był na 6- lekcji , czyli na angielskim , na którym mieliśmy mieć sprawdzian :<
Nasz "pan" od angola , powiedział , że jeśli zostanie 15 minut , to "sprawdzianik" napiszemy i wiecie co...
NIE ZOSTAŁO !! Huuuuuura !! Więc sprawdzianu nie było !!!

Kiedy wróciłam do domu , razem z moją 11-letnią siostrą - Natalką , postanowiłyśmy zrobić mini "sesyjkę" 
Oto jej wyniki :D

Natalka :D



I ja :< Jaki zaciesz ! :D

Hihihihihihihi..:<


I te z tła :D




Trolololol.:D


A teraz coś co zrobił mój "grafik" Angelika :D





W następnym tygodniu , dodam filmik <:D> , razem z Tośką <blogerka , pisze o Kicku♥ TU macie jej bloga :D> 

Jeśli chcecie , żebym napisała , na jakiś szczególny temat , to piszcie , o co chodzi w komentarzach ! :D

Na dzisiaj tyle :<
Pozdrawiam 
Martyna ;**





1 komentarz:

  1. Karwocha ,grafik the best <3
    Wiesz co mi się przypomniało ...Josh is handsome ,very,very handsome !!! ;**
    Filmik ...ze mną ? ;>

    OdpowiedzUsuń