czwartek, 16 maja 2013

Mały wstęp , czyli o mnie :D

Cześć :D Nazywam się Martyna i mam "prawie" 14 lat :D Chodzę do gimnazjum , klasy pierwszej "a" . Na tym blogu postanowiłam powypisywać różne durnoty, ale mam nadzieję , że będzie śmiechowo ! Do założenia tego bloga namówiła mnie moja Ika (Angelika :D , o niej to już później) , no więc tego..

Na tym blogu , będę dodawać różne zdjęcia, filmiki, teksy , itp..


PROSZĘ O KOMENTARZE , bo nie wiem , czy mam pisać dalej , czy to usunąć :<



Ok , to trochę o mnie :D


Jak już wiecie nazywam się Martyna i tak wszyscy do mnie mówią. No chyba , że chodzi o moją Tośkę i Julkę (o nich też później) , to one mnie nazywają "Martini" :< , co mi się wcale , a wcale NIE podoba :D 

30 sierpnia , kończę 14 lat <będzie hard party , czujcie się zaproszeni :D > 

Jakieś 2 miesiące temu , prowadziłam bloga na temat Kicka, ale ktoś mi się włamał na konto :( , więc teraz opiszę wam o sobie :D


Hmm..moje zainteresowania ? 

Kocham tańczyć i śpiewać , a w przyszłości chcę zostać dziennikarką :D 

Ok...to na tyle , reszty dowiecie się...niedługo :D

Zapraszam do czytania i..rozpowszechniania bloga, bo będzie..CIEKAWIE ! :D


Narazie , papatki 

Martyna ;**





To ja :D A to zdjęcie z "wycieczki" rowerowej :D
Fotograf , oczywiście Angelika ! ;*


Inwencja twórcza Angeliki ! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz